Cégünk a munkanapon 14 óráig beérkező (készleten lévő termék esetén) megrendeléseket a következő munkanapon az ország teljes területén házhoz szállítja 8 és 17 óra között GLS futárszolgálattal. Amennyiben a futár nem találja meg a megadott címen, értesítőt hagy és az értesítőben szereplő telefonszámon lehet egyeztetni vele egy újabb kiszállítási időpontot. A futárszolgálat az ország bármely pontjára kikézbesíti a küldeményeket.
A készleten nem található termék rendelése esetén a szállítási időről visszaigazolást küldünk, ez gyártónként és termékenként változó, jellemzően pár nap, de szállítási probléma esetén több hétig is terjedhet. A készleten nem található termék pontos szállítási ideje felől kérjük, érdeklődjön munkatársainknál!
A szállítást megelőző munkanap emailban értesítést küldünk, amiben már a csomagszám is szerepel, amire hivatkozva a GLS ügyfélszolgálat is tud a csomaggal kapcsolatban információt adni, vagy használható a Track & Trace (csomagkövetés) szolgáltatás.
További információ kérhető közvetlenül a futárszolgálattól is a (06-29) 88-67-00 telefonszámon, vagy a www.gls-hungary.com weboldalon.
Természetesen személyesen is átvehető minden termék telephelyünkön, 7100 Szekszárd Bor u. 2. sz. alatt.
Kérjük, hogy a csomag átvételekor alaposan győződjön meg a sérülésmentességről! Sérülés esetén még az átvételkor jegyzőkönyvet kell felvenni a szállítóval / futárral. Jegyzőkönyv nélkül nem érvényesíthető a biztosításunk, a kárt nem tudjuk megtéríteni.
A jegyzőkönyvet és a sérülésről egy fényképet kérjük, emailban küldjék el a cph@cphautomat.hu címre, a további teendőket utána tudjuk egyeztetni.